Trött, trött och trött...

Idag är en seg dag. kom hem väldigt tidigt igår kväll,  va hemma redan kvr i 12.. Riktigt tidigt för att vara mig. Men ÄNDÅ e jag trött. Låg nyss o kollade på Harry Potter på svenska, de sög. Så ja somnade men vaknade lika snabbt igen av att tv:n låter massa, telefonen ringer och man hör massa bankande på övervåningen. (vi håller på att göra om i hallen och mammas sambo håller på att sätta upp listerna.)

Ävenfast ja e trött tänkt ja att ja kunde undvara 5 min för att skriva lite. Med tanke på att lilla Malin klagade på mig igår o tjatade om att ja aldrig skrev nått.
"har man en blogg så måste man ju skriva lite oxå fö fan"

Så här har du Malin ;)

Fredag var en ganska bra dag/kväll faktiskt. Började med att ja slutade tidigt på jobbet eftersom de va min tidiga fredag. Så ja slutade kl 1 och åkte direkt o träffade min älskling Angie! Hon o ja drog hem till mej o spelade data o snackade skit. Hade hur kul som helst.

Efter de gick jag och min andra älskling Maria till skutan o käkade. (skutan är den lokala resturangen i Segeltorp)
Jag fick två julklappar av henne. Fick ett par skit fina örhängen och "Sanning o Konsekvens" Kortleken, den elaka versionen. ;P

Vi käkade förrätt som blev toast skagen för mig och vitlöksbröd för maria.

Till varmrätt blev de Oozoflamberad pepparstek med grönpepparsås och klyftpotatis!
HELT UNDERBART GOTT!

Sen blev de krogen me maria där jag fick en hel öl över mig vilket inte va kul alls. Efter detta drog vi på en fest i mariatorget (passande va? Maria och Maria drar på fest i Mariatorget, haha). De va ganska kul men lite segt kanske.

Väl på väg hem denna kväll sitter ja o Danne o väntar på tunnelbanan, som vi precis lyckats missa. då nästa går om 25 minuter. Suck.
För att ha nått att göra tar jag upp kortleken jag fått av maria o ja o danne sitter o svarar på frågorna.. :P haha

Japp nu orkar ja inte skriva nått mer och ja ska åka iväg med mamma o köpa gran.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0