Underbart

Ja e lite seg just nu så jag orkar inte skriva så mkt, men ja tänkte ge en liten uppdatering på helgen..

Denna helg har varit helt underbar! Anna ringde mig i fredags runt 10 o ba:
 - Lust o dra till tresexti?? ;)
 - Ah absolut, säger jag.

Väl där träffar vi tre killar som bjuder oss på skumpa och sen bjuder hem oss på efterfest..
Hell yeah tänkte vi. O de blev skit nice. Slutade med att jag stannade kvar och sov över eftersom killen som bodde där visade sig vara absolut fantastisk. Helt underbar. Stannade kvar typ hela dagen i lördags, åkte hem, bytte om, mötte sussi o drog till toxic.

Där träffade jag honom igen o när ja såg honom blev jag överlycklig! Slutade med att han o ja hamnade hemma hos honom igen o jag kom hem söndag kväll kl 11. O vi kommer ses igen! =)

Maria Very Happy Now!!!

Så denna helg har varit HELT fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0