MOAHA!

Jag har hackat Maria's blogg:D Hon sa lösenordet till mig så nu har jag hackat mig in! *hihi*

Nu har vi precis kommit hem från en jätteromantisk kväll! Vi har ätit en jätteromantisk middag (på varsitt håll och sen var den inte så jätteromantisk), sen har vi pussats och hånglar och tagit på varandra HELA KVÄLLEN!! (okej, där ljög jag igen.. Fick en kram o en puss på kinden.. Men jag tog kort på hennes boobies!!)
Sen vek jag upp mig på ett biljardbord för henne men hon stod bara på andra sidan och kolla.. =/ Jag som hade hoppats på att hon skulle komma upp bakifrån o.. *censur* ;)
Fan, jag älskar henne o hon fattar ingenting..!! ;) *moahahah*

Neeh, nu ska jag sluta driva så hårt.. (mmmh, hårt).. Eller ojj, jaha..
Kan berätta lite smått hur mycket hon betyder för mig =) Hon är den bästa tjej som finns och jag är så glad att jag har henne som vän! Hon och jag har alltid så grymt kul med varandra och vi är bäst på att flumma gärnet och att halvt skratta ihjäl oss :D
Vi med vårat Måsvägen, Liljeholmen och Södertälje Centrum!
Hon är min finaste och bästa tjej/syrra ;) I Love You <3

/The One And Only Angie!

Psst.. Gå in på min blogg o kika också :D http://mylifenotyours.blogg.se/angiesliv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0