Toxic igår.

Igår var de dags för utgång med Angie igen.

Kvällen började med att vi fixade oss var för sig o sen kom hon och hennes mamma o hämtade mig för att köra oss till Fruängen. Jag ser dom stå där borta men kan inte gå fortare än myrsteg för de var glashalt. O jag ska då försöka ta mej ner för en backe med bara ren is i klackskor. Hur tror ni de gick lixom? :P Jag tror att ja typ gled halva vägen ner o Angelica och hennes mamma satt i bilen o kollade på mej o funderade på när jag skulle drutta på rumpan vilket jag faktiskit inte gjorde. Wiie :D

När vi nästan var framme vid Toxic hörs jag nån prata från en bil som står breve trottoaren, o vem e de om inte Fredde (dissaren) :P Har försökt att träffa honom i typ flera månader men han bara dissar hela tiden... Eller som han sa:
- Jag undviker... :'(
Elakt!

Väl inne dansade vi typ järnet hela tiden o varvade med att gå ut o röka o svalka oss eller gå på toaletten.
Sista gången vi gick på toa står Agnelica breve mig o tittar våra mobiler om vi är populära..
När hon tittat på båda säger hon:
- Ingenting däääär, Ingenting hääääär
Och plötslingt lyfter hon på kjolen och säger:
- Med DÄÄÄÄÄR!
Jag höll på att dö av skratt. De va så jävla roligt.
UR KURS baby! haha (bara Angelica som fattar) ;)

De va en kul kväll :D De får vi göra om snart igen älskling! <3

Kommentarer
Postat av: Angie

Hahahahahahha, så ägt! :D Man måste ju förgylla tillvaron på något sätt jue:D Haha! :D Love you honey! <3

2009-01-25 @ 16:02:52
URL: http://mylifenotyours.blogg.se/angiesliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0