Utgång!


Ikväll blir det utgång med min baby Angie! Och självklart blir det ju Toxic! ;)


 
(Gammal bild på oss från Toxic)

Sitter nu o tar de lugnt o samla krafter för allt dansande ikväll.. Kommer behövar för den där tjejen slutar aldrig ;) hihi
Men de ska bli skoj. De e alltid kul att gå ut me henne! Dock har jag inga pegnar alls förutom mina sparade 600 kr i mynt hemma men de känns lite onödigt att använda dom till dricka, så de får bli en nykter kväll ikväll.. (jobbar ju kommunalt så får inte lönen förän på måndag) *Suck*

Jaja kommer inte på så mkt att skriva just nu så de blir väl kanske en uppdatering imorrn om hur kvällen varit.. (om jag orkar vill säga) :P




Kommentarer
Postat av: Angie

Så sjukt underbart baby! Taack för ikväll, det ägde! <3

2009-01-25 @ 02:15:34
URL: http://mylifenotyours.blogg.se/angiesliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0