Nyss hemkommen!

Klockan är nu 20 över två och jag har precis kommit hem. Jag har alltså varit nånstan som ja inte riktigt vet var :P de va i närheten av högdalen o farsta iaf. Ja har varit med Jessi hemma hos hennes pojkvän. Va ganska intressant o se honom o hans rumskompis prata med varandra med tanke på att de lät som om de varit gifta i minst 20 år. Gäbb o gnabb va allt jag hörde så ja stängde av mina öron efter inte så långt tid.. :P

Vägen dit va lite knepig faktiskt. Bilvägen tar det ca 10 minuter att åka dit men eftersom varken jag eller Jessica har fått arslet ur vagnen är o skaffat körkort var de bara att gilla läget o åka kommunalt.. Buss först i va 20 min till hökarängen för att där byta till tuben och åka en station till farsta där vi bytte till buss som tog ca 5 minuter.. Äh vadå de va väl inte så längt tänker ni nu. Men de blir lite frustrerande me alla byten och just de att de tog samanlagt ca 50 min dörr till dörr.. =/

Hemvägen skulle bli jobbigare. Jag skulle ta nattbussen i ca 20 min där jag bla åkte förbi älvsjö (som förövrigt är ca 5 min från där jag bor) o vidare en ganska bra bit. Där skulle jag byta till en annan nattbuss då väntetiden där va en kvart. Denna buss skulle då ta ca 25 minuter till.. Snacka om segt. Så jag bestämde mig för att hoppa av den första bussen i älvsjö o ta en taxi. Så värt de. Jag var hemma ca 50 minuter tidigare.. =)

Nu e de sova som gäller. Man måste ju vara pigg imorrn när bästa tjejorna Maria o Jessica ska ut på sjön o partaja. Som ja berättat tidigare så ska vi på kryssning imorrn o de ska bli så sjuk kul :D Vi har delux hytt med dubbelsäng o minibar. När vi kommer på båten blir de buffe nästan de första vi gör. Och imorrn har vi "specialfrukost" som de så fint stod. Detta ingick alltså i deluxhytten.. =) Ibland får man lov att lyxa till de lite grann ;)

Så natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en så jävla bra kryssning gumman<3

2009-07-13 @ 14:41:24
Postat av: Jessica

Nu jääävlar gör vi östersjön osäker!!! =D

2009-07-13 @ 16:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0